måndag 4 mars 2013

Ny vecka

Då var det redan dax för måndag igen. Det har varit en hektisk helg med mycket kalas och en del party och.... sol....den härliga, helt underbara vårsolen. Det har tagit ganska hårt på snön och jag kan säga att det är så härligt att promenera på barmark tycker jag för lite långpromenader i solen har vi hunnit med jag och min underbara äkta hälft. Något som både min knopp och kropp mår bra av.....



Däremot har jag inte hunnit öppna min tidning som jag så spännande handlat men det kommer säkert...snart...ganska snart kanske....tillfälle till det.
Jag ser fram mot en ny spännande vecka och önskar att den går i något lugnare tempo än den förra.

Ha en fin start på denna första vecka i Mars.

Kram // A


7 kommentarer:

  1. Underbar sol har det varit i helgen :)
    Önskar dig en fin start på den nya veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med ny vecka efter en rolig helg. Skönt att snön äntligen är borta o att våren äntligen är på väg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Ja, ibland händer allt på en och samma gång. Hoppas vi får njuta av vårsolen och bara njuta ett tag :-) Det har varit rasande fart här också nämligen :-) Härliga bilder!! Ha en go kväll!

    SvaraRadera
  4. Visst är det skönt med långa promenader! kram Mia

    SvaraRadera
  5. Härligt med vår och ny tidning!
    Här är ganska mycket is, just nu... :(
    Ha en fortsatt fin kväll!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att kuinna promenera utan att behöva halka runt. Här verkar det som att dobbarna får sitta kvar ett tag till på mina vinterstövlar.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Kroppen skriker efter d-vitamin nu så det är bara att ge sig ut. :)
    Härligt att ha en tidning på lager, ibland är det trevligt att "suga" lite på det!

    SvaraRadera