måndag 18 mars 2013

Min helg

Jag har tillbringat min helg med en massa kvinnor som tassade runt i sådana härade.....så snyggt men hur går man i ett par sådana?!? Inte vet jag men jag skulle gärna vilja lära mig.



Jag för egen del njöt mest av stunden som denna på hotellrummet uppkrupen i soffan och blickade ut över natten i Göteborg i sällskap med min underbara mamma och ett glas vit.....




Jag bara älskar att bo på hotell, så skönt. 
Jaja, nu är denna trevliga helg slut som jag då har tillbringat med min mamma (som inte mått helt hundra, hoppas du snart blir av med din förkylning och att din feber är som bortblåst). Vi har haft det super duper mysigt min lilla mams och jag.

Nu ska jag ta tag i denna måndag och öppna upp för en ny fräsch vecka.....hänger ni på?

Kramisar // A

7 kommentarer:

  1. Det verkar som en mysig helg!
    Hoppas att du har haft en bra start på veckan!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Det är en härlig känsla med hotell! I helgen ska vi hänga på just ett sådant, ska bli härligt lyxigt att stiga upp och gå till dukat bord :) Får se om lillan tycker det är mysigt oxå... ;)

    Kram P

    SvaraRadera
  3. Inga problem! Jag kan både springa och dansa värsta discodansen i skor som denna! Älskar vassa klackar!

    Lyxigt att få bo på hotell!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Va mysigt att få vara på äventyr i storstan med mamma !! Hotellfrukost gillar jag..annars är jag en riktig hemmaråtta..tycker det är allra bäst.

    Kram på dej.

    SvaraRadera
  5. Va mysigt att få rå om sin mamma en helg! Och på hotell dessutom:)
    Mysigt för er!

    Kram Fredrika

    SvaraRadera
  6. nej jag kan inte gå i sådana klackar längre tyvärr:) Vad fin bild på dig där i fönstret! Mysigt att ha så fin relation med sin mamma. Kramkram Nilla

    SvaraRadera
  7. Hotell är verkligen en avkoppling och riktigt trevligt. Jag planerar själv en tur, dock med min älskade man :)

    Kram // Jenny

    SvaraRadera