lördag 2 mars 2013

Finn ett fel

Vaknar till strålande sol efter nio väl behövda timmars sömn......så härligt. Fast jag hade gärna suddat bort mitt envisa dunkande huvud.


Men det hjälper inte att gnälla....eller? 
Gårdagens meny a la fjortonåringen såg ut som följer : Morotspaj med sallad och bröd, dumleformar och marängtårta som sonen gjort själv ( han är så duktig, det kan vara på egen risk och ganska farligt att visa mamman att man är duktig i köket hehe) till kaffet och gotter efter det. En lyckad kalas fredag och en super-nöjd kille.


Nu....vårda mitt huvud och bege mig ut så jag är fit for fight till kvällens festligheter.

Önskar alla en skön lördag.

Kram // A


4 kommentarer:

  1. Aj då hoppas huvudvärken ger med sig kram Diana

    SvaraRadera
  2. Hoppas den friska luften gjorde susen mot huvudvärken, brukar ju vara bästa medicinen.
    Oh, honom har du uppfostrat väl ;) Duktig han är.
    Hoppas ni får en riktigt trevlig fortsättning på helgen. Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Det där Panodilpaketet går fett bort!!! Hoppas att huvudvärken blåser bort till ikväll.....krams maria

    SvaraRadera
  4. Duktig son du har!!! Men huvudvärk var inte skoj, hoppas den gett sig tills kvällens festligheter. Kram Nilla

    SvaraRadera