torsdag 7 mars 2013

Dagens måbra

God morgon alla fina! I dag är det torsdag och då är det ju fredag i morgon. Det kunde varit värre. Jag vet att alla pratar om vädret och den stundande våren men det är ju så härligt. Jag satt ute på min rast igår och bara njöt av fågelkvitter och sköna solvitaminer. Underbart!
Jag vill dela med mig av en må bra upplevelse. Har ni inte hört denna killen så måste ni göra det.


Han är så super-duktig tycker jag i alla fall. Denna killen heter Linus Svenning. Tänk vilka talanger vi har i vårt avlånga land. " Alltså det är inte klokt" (citat från ett intern skämt).

Lyssna och njut. Ha en underbar dag.

Kram // A

8 kommentarer:

  1. Ja, duktig kille!
    Jag gillar "originalet"(?) med Pessenger, också ;) :) En låt som spelas ofta här hemma.
    Ha en fin torsdag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Haha när jag började spela denna låt som jag inte hört förut hör jag hur min dotter brevid mig sjunger med och kan texten! Tydligen har hon hört den:)
    Jo nu är det mycket prat om vår och väder, känner att jag skriver om det jämt:)
    Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Tack för musiken!

    Våren är bäst!

    Du ska ha en skön torsdag fina du!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Tak for intro til musik, jeg aldrig har hørt før :-) herligt
    Skønt med foråret, vi vågner ligesom op på ny...!
    Dejlig torsdag - kram herfra

    SvaraRadera
  5. Alltid kul o höra nya artister o jag blir alltid lika impad av de här unga, kreativa människorna. Vårsnack, ja det är det mycket av nu, men man kan liksom inte låta bli. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Hej gumman!

    Den där brödburken har jag haft i flera år. tror att jag köpte den på rea hos Nordljus.:-) Kram

    SvaraRadera
  7. Visst är det underbart att helgen är pg......jag startar min nu. Hoppas att solen hänger med oss!!!! Krams m

    SvaraRadera
  8. Vilken pipa. Tänk om man hade kunna sjunga sådär!

    SvaraRadera