torsdag 14 mars 2013

Chockad och utan fantasi

Jag blir lika chockad varje vecka när jag vaknar upp och det är torsdag. Det är bara att inse fakta att idag är det torsdag igen.
I går chockade även mina pojkar mig. Min äldste kille har alltid gillat att teckna och han är duktig på det fast datorn har tagit över här hemma men igår satt både han och lillebror och ritade.


Vi satt tillsammans vid köksbordet och de ritade olika "gubbar", det var super mysigt och visst är de väl duktiga?
Ett intresse de faktiskt delar med sin  mamma. Jag har alltid älskat att rita och måla. Jag har bara ingen fantasi. Går det att köpa någonstans?

Nu kom jag att tänka på att det är den fjortonde i dag och alltså mindre än en månad till jag fyller år. Oj oj vad önskar jag mig tro........det måste funderas på. 

Have a nice day!
Kram // A

5 kommentarer:

  1. God vit morgon ;( jättefina teckningar duktiga barn ;) ha en bra dag i snön kram /G

    SvaraRadera
  2. Kul att datorn inte tar över helt! De är ju jätteduktiga!

    SvaraRadera
  3. Kul när barnen delar ens intresse! Ibland blir men förvånad över att de kan göra annat än att just sitta framför sina datorer. Torsdag.....javisst är det härligt! Krams m

    SvaraRadera
  4. Här är det en till som älskar att rita och teckna! Inspirationen kommer och går! Jättefina bilder. Min yngsta gillar också att rita Manga-gubbar!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Så duktiga! Det är så mysigt att sitta tillsammans och rita!
    Kram Jenny

    SvaraRadera