tisdag 19 februari 2013

Home sweet home

Borta bra men hemma bäst......
Nu är jag tillbaka i hemmets lugna vrå och visst är det så att man uppskattar "hemma" då man åker bort då och då?
Jag har haft en helt underbar (inga överdrifter och inget förskönande) helg i Stockholm med Super-G (som inte är Gry i Gladiatorerna, jag känner inte henne personligen).

Det har blivit många mils gående gata upp och gata ner och upp igen. Shopping och fika, precis som Jag vill ha det även om det var för att Super-G fyllde (inte alls många) år som vi egentligen åkte (läs det som en ursäkt). Jag säger bara Laduree, OMG vilka godingar, trodde att allt som var skrivet var lite överdrivet men Nä jag håller med. Sega, mjuka och helt underbara.....
Speglar i taket på en hiss kan vara super kul (för en del). Jag har haft så här roligt i helgen och jag har kramp både här och där.



Jag har lov med mina killar idag så jag kan hämta igen det jag missat i helgen och imorgon börjar mitt allvar igen.

Önskar er en trevlig tisdag.

Kram // A

8 kommentarer:

  1. Ja vi hade verkligen super trevligt ser fram emot nästa tur , ha en bra dag bästaste kramar från super G !!!!

    SvaraRadera
  2. Älskar Stockholm!! Härligt du har haft det, kul!

    Fina roliga bilder på dig!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Vilen härlig helg en sån man kan leva länge på. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Laduree..... Magiskt gott eller hur( smakade du den med lakrits?) visst är det underbart att komma till Stockholm & tanka energi!!! Krams m

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, lakrits fruktansvärt god. Provade även hasselnöt, den var också god med lakrits var snäppet godare. Kram kram

      Radera
  5. Jag älskar känslan av att komma hem, när man varit borta! ;) :) Kliva in genom dörren och känna doften av vårt hus :)
    Härligt med kul helg i Stockholm!
    Hoppas du haft en fin dag med dina killar!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  6. Låter lovely:-))!!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  7. Låter som en mysig helg :) stor kram Diana

    SvaraRadera