lördag 16 februari 2013

Färgglad på en lördag


Piggelin så här en tidig lördagsmorgon. Japp,så är det, för mig är det tidigt (sömntuta som jag är) men idag känner jag mig piggare än jag har gjort på ett par dagar.
Det firar jag med ett färgglatt armband med mitt just nu favvotecken.....peace!


Frukosten intagen - check. Mannen (taxin) är beredd - check. Väskan packad - check.
Humöret på topp - check.

Nu åker jag med super-G <3 till Stockholm.


Vinke vink!
Önskar er en trevlig lördag!

Kram // A




6 kommentarer:

  1. Och jag är redo för äventyr !! Ska bli så kul !! Ses snart finaste kram /G

    SvaraRadera
  2. Välkommen till Stockholm :) kram Diana

    SvaraRadera
  3. Härligt att få känna sig så pigg! Jag ligger fortfarande under täcket!

    Fint armband! Ha en bra dag! Vink vink!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Ha så himla kul! Gillar ditt peacearmband!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Ååå vilken rolig dag ni kommer att ha. Shopping, tjejsnack o god mat sånt som jag bara älskar. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Gillar armbandet, härligt färgglatt :-)

    Kramar

    SvaraRadera