onsdag 30 januari 2013

This is me.....


Naturligtvis kan inte jag själv vara hemlig när jag är nyfiken på alla er andra. Så här kommer en liten presentation av Mig!
Jag är en trettioåtta (snart trettionio...ojoj) årig lagom vimsig (allt är relativt ju) kvinna som bor ganska så mitt i Skåneland. Jag är gift och tillsammans har vi två grabbar, tolv och fjorton år unga (årets ålder...viktigt!!). Vi har också (ibland endast min man) två håriga wachtelhundar. Jag arbetar som förskollärare. På min fria tid passar jag på att njuta lite extra av livet. Mina favorit sysslor då jag inte arbetar är att tillbringa tid i köket, shoppa live eller på nätet (spelar oftast ingen roll) och inredning. En och annan fika med trevligt sällskap är också en favvo hobby.

Japp....nog om mig nu va?!?

Hoppas alla ni får en helt underbar onsdag.

Kram // A

11 kommentarer:

  1. Oh, jättekul att få veta mer om dig! Det där med att njuta extra av livet på den fria tiden låter smart... och kul! Matlagning är kul ibland.... men det andra låter ju riktigt roligt :-) Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Hallå snygging, kul att få läsa lite mer om dig. Ser att vi har samma favoritsysslor o lika många killar i familjen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Kul att veta lite mer :) kram Diana

    SvaraRadera
  4. Kul att få veta mer om dig!

    SvaraRadera
  5. Det var skoj att få höra lite mer om dej !

    kraaam

    SvaraRadera
  6. Herligt at få lidt mere af vide :-) Tak...
    Rigtig fin dag - kram

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att få veta lite mer om dig :)
    Hoppas att du har en bra onsdag!

    SvaraRadera
  8. Det var roligt att få veta lite mer om dig :)
    Du är ju fortfarande 30+ Tänk på det :P

    Fin bild på dig förresten!

    Kram Verra

    SvaraRadera
  9. Så kul att få en bild av dig:-) Så du bor också i skåne och arbetar pedagogiskt!:-) Vi har en del gemensamt alltså:-)

    SV: Länkade i inlägget till ett inlägg där jag visar vilken rålakrits jag helst använder!!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  10. Vad kul att få läsa lite mer om dig.
    Och vilken fin bild. :)
    Kram kram!!!

    SvaraRadera
  11. Tack! Kul o få veta lite om dig! Jättefin bild på dig! KRAMAR!! Anna

    SvaraRadera