torsdag 17 januari 2013

Ser du stjärnan i det jeansblå?

Jag tycker dessa jeansen är sååå coola. Jag visar er först en billigare variant (som passar min januariplånbok ganska mycket bättre än det andra alternativet). Dessa är från LINDEX och kostar 399 pix.
Ett dyrare alternativ (skulle vilja skriva originalet men har inga som helst belägg för att det verkligen är originalet men de är i alla fall ganska mycket dyrare) är dessa från CIRCLE OF TRUST för 1299 pix.


Jag har inte testat något av paren så jag vet inte hur de ser ut "in real life", men så här på bild är de super snygga.

Min fråga är...Kan det vara värt så mycket mer pengar för att se stjärnor i det blå på benen?!?

Önskar er en underbar dag.

Kram // A



7 kommentarer:

  1. God morgon !! Fina jeans tyckte nästan att Lindex jeansen var finare ;) ha en bra dag vännen kram / G

    SvaraRadera
  2. Go morron!
    Jag tycker faktskt att de första är snyggast!
    Hmm, dem har jag inte sett.. Fast å andra sidan köper jag mer kläder till min dotter än till mig själv;-) Man får ju liksom mer för pengarna..
    Ha en fin dag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej.
    Tycker faktist de från Lindex var snyggast!
    Vet inte om du é som jag, men väldigt ofta fastnar jag utan att veta priset, men för det dyrare alternativet? Fast i nästa stund är jag förnuftig och väljer budget-varianten.
    Väldigt klokt faktiskt!?...(:
    För om man inte badar i kosing, så är det mycket roligar att fördela det man har!

    Berätta gärna hur det gick med jeansen och ha en bra dag från Loo.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och badar i kosing gör inte jag men det hade varit trevligt....haha

      Radera
  4. Hmm....Priset på Lindex var ju helt klart bättre ;)
    Tycker båda är lika snygga. Har faktiskt stått och tittat på ett par såna till min lilla tjej. ;)

    Kram Verra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Till din lilla tjej...oj....då är jag kanske för gammal?!? Fast man är ju inte äldre än man känner sig....sägs det :D

      Radera
  5. Lindex varianten är riktigt snygg.
    Har sett den i butik.
    Ha en fin helg!
    kram kram!

    SvaraRadera