onsdag 9 januari 2013

Nybakad fralla...

...nästan. Jag har inte bakat nu på morgonen, även om det inte hade varit speciellt konstigt här hemma. Men en fralla från frysen, värmd lite lätt i ugnen blir som nybakad.


Jag hade nog aldrig klarat det här med LCHF. Älskar nybakad fralla till frulle rent för mycket. Favoritfrukost! Vilken är din favorit? 

Nu har sista avsnittet av Inkognito gått och vad tyckte vi?..... Tja kanske inte den bästa serie som visats men helt okej tyckte jag nog ändå.

Nu ska jag utforska vad denna veckans torsdag har att ge.
Önskar er en underbar dag.
Kram // A

3 kommentarer:

  1. Frukost? Vad är det?

    Incognito tyckte jag var helt ok. (Ja, trots att en viss Morberg var med...Han var ju riktigt "fräsch" - för att va honom - där, om man jämför med hur han ser ut i Mästerkocken...)

    Sv: Vadå inte på riktigt? Va? Va?
    Så du menar att han prylade inte fina Gabriella på riktigt heller?
    Hmm, nu vändes hela min värld upp & ner!
    Tyckte den var lite småkul. Framförallt han som spelade Annika Bengtzons man (Liza Marklund) + den yngre killen...de var lite kuliga.

    Sv: Du ser…Depp ja = 2 av 3 prickade jag in i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle nog inte klara mig utan en god smörgår till frukost..älskar det..:))

    Önskar dig en fin dag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Nämen jag håller med..LCHF skulle vara direkt omöjligt. Kaffe och nybakat bröd..det är livet !

    Kramen

    SvaraRadera