söndag 20 januari 2013

Inte helt vanlig helgdag

Tänk att min man efter så många år som gifta fortfarande kan förvåna mig. Vi har varit gifta sedan 1997 och det var väl inte igår? Men med tanke på hur unga vi är så kan det ju i och för sig inte vara så länge sedan....nog om det....
I går frågade han mig om vi inte kunde ta tåget in till stora staden och strosa runt och fika lite....ehhh...jag som försökte dölja mina super-dö-mycket-förstorade ögon var så PÅ och sa förståss: Javisst kan vi göra det....



Så min make och jag på tu man hand en lördag = mysigt och inträffar allt för sällan, och inte tyckte våra två älskade killar att det gjorde något att mamma & pappa var borta några timmar (läs att de tyckte det var jätte skönt att slippa tjat om att hitta på något annat).


Solen skiner här och är alltså en helt underbar söndag.
Önskar er alla en bra dag.
Kram // A


3 kommentarer:

  1. Så viktigt att bara få vara två ibland men något man gör allt för sällan. Och så sant som du skriver....barnen behöver en paus från oss också ibland. En superskön söndag önskar jag dig....krams m

    SvaraRadera
  2. Wow vilken man! Just sådant är så värdefullt! Var rädda om varandra och länge leve kärleken! Fin söndag till dig! KRAM!! Anna

    SvaraRadera
  3. Män kan när män vill. :) Mysigt med lite ensamtid ihop! Och grabbarna, ja de märkte nog inte ens av er frånvaro. Haha!

    SvaraRadera