onsdag 23 januari 2013

Hej Hopp Gummi Topp.....



Oj, vad jag är piggelin denna underbara morgon. Det är onsdag mitt i veckan vilket betyder att snart är det fredag och inte vilken fredag som helst....utan lönefredag...Tjoho (sen att den försvinner innan jag hinner se den tänker jag inte på just nu).

Denna pigghetsförvandling måste bero på....


...att mina tio kompisar fick färg på sig i går kväll. En lysande färg i form av ett för mig nytt lack  från FACE. Det måste vara anledningen. Hur som helst så är det en uppiggande och snygg färg, eller hur?

Ha en fin fin onsdag. Firar ni lillördag idag?

Kram // A

6 kommentarer:

  1. Flot farve :-) jeg elsker farver, det gør det hele lidt mere levende...! Rigtig dejlig onsdag til dig - kram Tina/OddStyle

    SvaraRadera
  2. Va roligt att du är pigg ;) fin färg på lacket !! Ha en bra dag kram / G

    SvaraRadera
  3. Jöses vad här var energi här inne!
    Lilllördag... tja, kanske... jag jobbar ju hela helgen så jag får väl ta helg idag. Haha!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Härligt att energin är tillbaka o det förstår jag för den ljuvliga färgen påminner om, sommar, sol o varma dagar o det blir man pigg av. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Absolut är det uppigande med färg! Snyggt lack:-)

    SV: Min utbildning är 4-9 lärare och jag har nästan alltid jobbat på högstadiet med unga som har läs och skrivsvårigheter. Just nu arbetar jag som lärare inom BUP som är en sjukhusskola. Trivs jättebra!!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  6. Färg piggar upp och rött är läckert! Ja, snart är det fredag o helg!!
    KRAM!!

    SvaraRadera