fredag 25 januari 2013

Gottegrisar

Min familj består av tre manliga homosapiens och tre varelser är av det kvinnliga könet. Två av de kvinnliga är något lurvigare än den tredje (som då råkar vara Jag).
Jag brukar inte skriva om de lurviga som endast är mina ibland (då de äter bilnycklar och dylikt samt är dåliga i magen om natten då tillhör de endast Mannen i familjen som också står som ägare i papperna). Men i dag kunde jag inte låta bli.

Kolla in vilka Gottegrisar de är.


Vi med de mer feminina dragen i familjen älskar värme och idag står termometern på -18 grader. Helt galet! Jag sitter på en stol här bredvid (jag ser då inte lika glansig och välkammad ut i min päls på denna tiden av dygnet....därav ingen bild) och njuter av den varma brasan. Men visst är de väl söta?

Önskar er en härlig fredag.
Kram // A


10 kommentarer:

  1. Naw sötisar !! - 20 grader brasan på , jag o Molle under filten ! Kom o hämta mr Grey !! Nu ska jag börja på 2;an ha en bra dag kram /G

    SvaraRadera
  2. Mycket mycket söta...
    Och varmaste goaste platsen har de hittat!

    Trevlig helg!
    Kram Mariette

    SvaraRadera
  3. Är också otroligt tacksam för vår kamin dessa kalla dagar. Här stod termometern på -22 på morgonen. Och inte ens vår hund som oftast aldrig bangar för något, ville knappt gå ut och kissa.
    Men ser ut som det kalla är på väg bort nu annars.
    Ha en mysig Fredag, kram Malin

    SvaraRadera
  4. Så fina håriga flickor! De ser ut att trivas bra där framför brasan!
    Kram och ha en skön fredag!
    Helena

    SvaraRadera
  5. Jaaaa riktigt riktigt söta..vilken blick !

    Ha nu en riktigt fin helg..kraaaam

    SvaraRadera
  6. Söta tjejer som vet hur man ska njuta en kall dag som denna. Ha en skön fredagskväll.....krams m

    SvaraRadera
  7. Bästa platsen för bästa tjejerna :-) Ha en riktigt go fredag!

    SvaraRadera
  8. Jättesöta:-)

    Det behövs verkligen en brasa för att bli varm i denna kyla:-)

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  9. Jättesöta och fina tjejer! Mysigt med brasa när det är kallt ute!
    KRAM Anna

    SvaraRadera
  10. Jättesöta. Ni ser ut att ha det mysigt där vid brasan! Kram Nilla

    SvaraRadera