måndag 21 januari 2013

Efterlysning

Jag skickar ut en efterlysning i cyber-rymden.......Är det någon som hittar min energi så SNÄLLA lämna den till mig omedelbums....please!


Jag gör ett tappert försök att energiboosta till det denna måndagsmorgon med en smootie. Får se om det hjälper (klart det gör).
Det är dumt av mig att klaga nu när det finns så många som är krassliga....jag är inte sjuk inte ens förkyld. Så klaga det hoppar jag över. Jag klagar helt enkelt inte.

Det är måndag, startskottet på denna veckan har gått och jag är så taggad på att se vad denna veckan har att erbjuda. Efter en super bra helg är det nu dags att bege sig till allvaret igen.

Ha en bra start på veckan och en bra måndag.

Kram // A

11 kommentarer:

  1. Efterlyser min samtidigt kram Diana

    SvaraRadera
  2. Ja, ibland undrar man hur trött man kan bli i helt friskt tillstånd.
    Men troligtvis är det mörkret som nu börjar sätta sina spår efter vintern.
    Men hoppas du får en riktigt bra start på veckan, kram Malin

    SvaraRadera
  3. Eftersom många får energi av dig så titta dig i spegeln kära du. Kram o ha en bra dag. M

    SvaraRadera
  4. Ja jag undrar var min tagit vägen med. Men så har jag åkt på en förkylning igen...suck. :/

    Önskar dig en fin vecka! :) och att du hittar din energi igen ;)

    Kram Verra

    SvaraRadera
  5. Det verkar gå en energitjuv här ute i vårt avlånga land. Det är kanske dags att tipsa efterlyst? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fixar du det? Jag hänger på....... :D

      Radera
  6. Sätt på din favoritlåt och dansaloss!! Bjud upp hela familjen! Gör en fruktsallad! Sen kan jag rekomendera Chisan!!

    StyrkeKRAM!! Anna

    SvaraRadera
  7. Trots borttappad energi finns det hopp om en bra vecka i alla fall. Ha en fin start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Tack för att du även utan energi följde med mig idag , du är bäst !! Massor av kramar till dig :) /G

    SvaraRadera
  9. Den där energitjuven har nog hittat mig också! Vi får skicka efterlyst hit också!
    Kram Helena

    SvaraRadera