torsdag 29 november 2012

Färdig firat



Det var en glad och nöjd elva åring som gick till sängs i går kväll. Han fick välja både fikat efter skolan och maten på kvällen. Fikat ser ni på bilden och maten blev så mycket som kebabrulle från pizzerian. Klart det blev så....
Nu har vi firat de födelsedagar i år som vi har i vår kalender så Nu kan jag koncentrera mig på JULENS firande.
Smygstartade lite med julandet då resten av familjen krupit till kojs :)


Önskar er alla en underbar torsdag.....(snart är helgen på ingång)

Kram // A



5 kommentarer:

  1. Haha, mysigt.
    Skönt att ha det över.
    Vi har ju en liten buse som fyller 1 dagen innan julafton, så blir dubbel planering nu i december.
    Hoppas du får en mysig Torsdag, Kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dubbelt firande är ju klart inte fel. Kram kram

      Radera
  2. Härligt att få välja fika och allt :)

    Vilken fin adventsljusstake.

    Jag älskar att både få och skicka julkort. Ett fint kort på posten är så mycket roligare än ett mail etc.. Jag hänger upp alla jag får och tittar på dom hela julen :)

    Ha en fin dag!


    Kram Verra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir ju en juldekoration i sig. Kram kram

      Radera
  3. Tusen tack för kommentaren inne hos mig :) Blir alltid lika glad :)

    Vilken mysig blogg du har!

    Önskar dig en fortsatt fin kväll!
    Kram Catarina

    SvaraRadera